Kata Hikmah

Kata Hikmah

Wednesday 10 October 2012

SaLaM PeRkEnAlAn. . .

AsSaLaMuAlAiKuM. . .

Ello semua. . .

Saya budaq baru dalam dunia blogger nie . . .
So saya nak say "Assalamualaikum" at kowang sume. . . 
Salam perkenalan dari diri saya. . .
Waaa saya macam tak percaya aw yang saya dpat create blog nie. . .
Sebelum nie emng nak wat blog tp ada beberapa perkara yang menyebabkan saya x jdi wat. . . 
Tapi Alhamdulillah dapat jugaq saya wat blog nie. . . 
Kalau kowg nak tahu skng nie at tempat saya stdy, ktowg ngh final exam. . . 
Kirenya saya nie berani mati la create blog time2 cm nie. . .
hehehehe (-_-)
Saya tak kesah pun coz emng saya nak wat blog nie. . .
Tak salahkan time2 cm nie wat blog . . ?
Release tension la katakan . . . 
huhuhu :)
Okey lah, saya rase sampai cnie jew kot saya nak ckap. . .
Tak tahu la nak ckap ape ag. . . 
Almaklum lah saya budaq baru lagi . . .
Kiranya malu2 lagi la nak wat panjang2 coz takut nanty x der plak owg nak bace. . . 
:P
Okey, saya akhiri dengan salam. . . 
Assalamualaikum. . . :D 




                  SaLaM PeRkEnAlAn DaRi SaYa... :)

2 comments:

  1. Hahaha...time final exan pun nk create blog.. - -''

    ReplyDelete
  2. hahaha. . biaq la. . ea la time 2 x kenal timah ag. . kalo x msty dok mengakau timah jew. . huhu

    ReplyDelete

TQ 4 comment. . Jemput Datang lagi ea. . Datang, Jangan Tak Datang. . haha